Kampeerbedrijf The Hap heeft een eigen service afdeling, in ons modern geoutilleerde service centrum helpen wij u graag.
Dit kan met onderhoud want dit blijft een belangrijk aspect bij een caravan. Maar ook voor in of opbouw van accessoires. Hierbij moet u denken aan een bagageluik, fietsendrager of luifel. Ook voor algemene storingen en defecten kunt u bij ons terecht.
The Hap staat bij de verzekeringsmaatschappijen als specialist bekend en verzorgt de expertise en afwikkeling van eventuele schade door brand, storm of diefstal.
Meer informatie over bovenstaand vindt u op de tabbladen.
** Graag uw caravan LEEG aanleveren voor de servicebeurt, zie onderstaande link waarom.
PLANNING
Wij werken niet meer met dagen, maar plannen uw caravan in een week, waarbij de caravanĀ 3 dagen in de week ervoor er moet staan.
Dit doen wij omdat wij dan kunnen schuiven als er onderdelen niet op voorraad zijn bij ons of onze leverancier.
Een 2e reden is dat er steeds vaker afspraken op het allerlaatste moment worden afgezegd, met redenen als auto stuk, ziekte of een andere afspraak.
Helaas er wordt geen rekening gehouden met onze planning.
Vandaar dat wij een andere werkwijze zijn gaan toepassen.